Collecteren is nog van deze tijd!

Met een collectebus langs de deuren gaan, is dat nog van deze tijd? Ja, dat is zeker nog van deze tijd! Veel mensen willen graag wat geven. Bovendien vraagt Amnesty om een eenmalige, anonieme gift en geen lidmaatschap of een langdurige verplichting. Degenen die geen contant geld bij de hand hebben kunnen de QR-code gebruiken. Met een ouderwetse collectebus score je dus goed!

Amnesty Internationaal wordt door bijna iedereen als een goed doel gezien. Men wil graag bijdragen aan rechtvaardige wereld waarin iedereen gelijke rechten heeft en in vrijheid kan leven.

Voor Harderwijk zijn we op zoek naar mensen die mee willen doen met de collecte van 10-16 maart 2024. Geef je op als collectant en collecteer mee in onze mooie stad. Tijd en straten zijn in overleg voor een groot deel zelf te bepalen. Meld je aan op de landelijke website of vraag om informatie via contact.amnestyharderwijk@gmail.com. Van harte welkom!