collectebus

Fantastische collecteopbrengst 2022

De 43 Harderwijker collectanten hebben met elkaar maar liefst € 5.416,90 opgehaald. Dat is een bedrag waar wij erg blij mee zijn!
Dit jaar, van 13 t/m 19 maart, kon er weer met de bus langs de deuren. Nieuw was dat de collectebus aan de voorzijde van een sticker met een persoonlijke QR-code was voorzien. Gevers zonder contant geld konden via hun bank-app en iDeal op die manier een gift doen. Hoewel dit nog niet grootschalig gebeurde, heeft het beslist bijgedragen aan de opbrengst van de collecte.
Naast het traditionele collecteren bestond ook de mogelijkheid om een eigen digitale collectebus aan te maken.

Alle collectanten hartelijk bedankt voor jullie inzet!

De collecte in 2023 zal van 12 t/m 18 maart zijn.

Wij zijn altijd op zoek naar mensen die mee willen helpen in Harderwijk. Jij kunt zelf bepalen wanneer en hoe lang je wilt collecteren. Alle beetjes helpen. Als je je aanmeldt, neemt de collectecoördinator bij jou in de buurt contact met je op. Samen bespreek je hoe het collecteren in zijn werk gaat.
Aanmelden kan op de website van Amnesty International of direct in Harderwijk via contact.amnestyharderwijk@gmail.com.